Uchytenie

Okrem reklamného účelu dodávajú dôstojnosť a serióznosť firme. Určujú firemnú identitu daného miesta alebo pobočky
a majú aj navigačný charakter. Vlajky sú v dnešnej dobe
veľmi silným marketingovým nástrojom.

Kde sa používajú?

  • firemné sídla a pobočky
  • zahraničné a firemné zastúpenia
  • veľtrhy a výstavy
  • medzinárodné rokovania
  • predajné či servisné miesta
  • kultúrne a športové akcie

Rozmery

Uchytenie

Pri firemných či reklamných vlajkách nie je pomerový štandard
ako pri štátnych, ale treba dbať na šírku látky, ktorá sa vyrába
v šírke 150 cm. Takže ak by ste uvažovali o vlajke napríklad
300 x 200 cm, tak v dĺžke 300 cm obmedzenie nie je, ale pri šírke
200 cm by sa už vlajka musela zošiť z dvoch pruhov.
Doporučujeme použiť max. šírku 150 cm alebo požadovanú šírku
s nami prekonzultovať.

Celkový trend v rozmeroch firemných vlajok je robiť ich štíhle.

Najčastejšie rozmery:

100 x 200 cm 120 x 300 cm 150 x 300 cm
100 x 300 cm 120 x 350 cm 150 x 400 cm
100 x 400 cm 120 x 400 cm 150 x 500 cm

Uchytenie

Väčšinou sa na firemné vlajky používa štandardné uchytenie karabínkami, prípadne šijeme na hornej strane vlajky tunel pre stožiare s napínacím ramenom.

Uchytenie Uchytenie Uchytenie
K KT



Termín

Čas potrebný na vyrobenie firemných vlajok závisí od zložitosti tlačového motívu, počtu a samozrejme od toho, kedy ich potrebujete. Spravidla je to 1 až 4 týždne. Vo výnimočných prípadoch, keď nám to kapacity dovoľujú, vám vieme vyrobiť vlajky aj skôr.

Cena

Použite náš cenový formulár a my vám zašleme cenovú ponuku.

Pozrite si:

Vlajkovanie SR - ako správne vešať slovenskú vlajku